Flyga drake

Hejhej! :D

lite efter i bloggningen.. hehehe... och elina tjatar om att jag ska skriva så att hon kan läsa x)

I torsdags hade jag en awesome dag, helt otrolig! :D

De började med skola.. engelska och eeehm... matte.. tror jag de var.  På engelskan hade vi lite rollspel och så.. de var väldigt kul! :D och på matten fick vi veta vårat resultat på matteprovet. 2 poäng ifrån mvg... SUUURT!
Efter lunch skulle LP1-2 fara på en teater på hamnis. :D "en supernova växer" det var kul! Efteråt fick vi vara med och gör små övningar och så. skööj!

Å sedan slutade vi. En timmes shopping med Julia på stan innan vi begav oss tillbaka på skolan. Östra hade nån festival grej, och då satt vi och lyssna på musik som några personer spelade en timme, sedan gick vi och chillade nere vid vårat "hemklassrum"
HAHAHAHA.... måste visa!!!! så himla kul! :O ....



HAHAH!!
iaf... sedan klockan 6.. såg vi på flyga drake i aulan, otroligt bra film! gilla!
vi har sammanlagt 8 pers i aulan... x) fan vad trångt vi hade.. eller inte.. x) hehe!!

men jag är glad att julia följde med mig på detta :D sjukt trevligt :)

veckans fail: glömde nycklarna... kom hem halv 12, och fick ringa mamma så jag tog mig in, (Y)

Kommentarer
Postat av: Elina

hahahaha, vad roligt det där minns jag ju när det gick på cartoon :P

2010-04-17 @ 20:45:01
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0