Dansfest!!

Tjao!

Dansfesten var absolut de roligaste jag kunde ha gjort denna fredaskväll! Så underbart med alla glädje och skratt. Vi blev väldigt många denna gång. Paus för att räkna.. nä huvudet knakar! men säkert 15 styckna iaf!
Blandade stilar och åldrar med med ett gemensamt intresse. Alla var glada och dansade och tjoade! Sprida glädje med andra ord^^
Maten, hur ska jag kunna beskriva denna måltid? Annorlunda! Men Mycket mycket god! :D Temat var orientaliskt, och de tycker jag vi fixade med stil! Extra awesomeness till bambuskott! :D
Vi dansade, dansade och dansade låt efter låt. Gjorde tårtor tillsammans och de blev mycket fina, och goda framför allt. Bilder på allt detta kommer senare, för fint för att inte visas for sure!
Fina lina sminkade alla som ville bli sminkade och de var roligt att bli lite uppsminkad med ögonskugga å glitter!
Senare på kvällen badade vi badtunna, där vi myste och sjöng! Vi gick också på tigerjakt, fniss! men tror att vi ska kolla texten till nästa gång, ;]

Vid 2.00 var vi inte många kvar. Lina, Sarah, Sigrid, Emilia, Johanna och jag satt och smakade efterrätt innan vi skulle säga hejdå/godnatt. Trevligt att prata med er alla! Mysigt i högsta grad! :D


Tack så hemskt mkt för denna kväll!! Underbart! Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Lite som en extra familj som är lika galna och spralliga som mig själv. Kram!


Underbar låt : Start wearing purple - Gogol Bordello <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0