you will be in my heart

Hallå där!
Har inte skrivit de 2 senaste dagarna, så jag tänkte berätta eftersom de var 2 skojjiga dagar det dära. I söndags var jag på pluggdate hos Malin. Från början pluggade vi rätt duktigt, men sen blev det så att vi satt igång en film; just my luck. När den var slut såg vi också; tio orsaker att hata dig. Heath Ledger, olalalalala, säger jag bara! Så underbart badboy snygg i den filmen, oja! Efter daten hos malin gick jag till lars och såg på one three hill, gossip girl och wipeout.. direkt efter eftertexten började gå på det sistnämnade pogrammet körde jag hem med skotern. På vägen mötte jag på en sten, oops! Strax efter bubis leden kom hälge + vän över leden.
I går vare skola.. de var hyfsat kul. Först direkt på morgonen var det kören, missade lite av idrotten men de jag var med på var roligt. SKR hinderbana. Bilden var oerhört trevlig, som vanligt, hosthost.. satte nått i halsen igen. hehe. Lunchen var då lite lurig. Jag och johanna krockade lite granna, och eftersom de var gröt så blev de splash på golvet och alla ba kollade när vi skrattade xD kulkul! <3
Efter skolan for jag till stan med mamma och johan. Inte överdrivet roligt med man fick ju tyg till magdansen så lite possitivt vare ju.
Annars hände inte så mycket vill jag lova!

vi hörs i kväll då, take care! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0