Wiie!

Hejhej!

Idag åkte jag och mamma till stan. Först gick jag och köpte 2 spel på game till Nintendo ds efter de åkte vi till ersboda och åt på frasses innan vi åkte till onoff och köpte konsolen och mario cart. Men då blev jag snål så jag gick och lämnade tillbaka ett spel på game efter vi vart på rusta en sväng. Efter vi vart på lassa åkte vi hem..
då såg jag på gilmore girls, ofc! Och sen spelade jag de nya spelen ett bra tag innan jag fick lov att göra någonting annat nämligen att läsa min nya bok! :) Jo du förstår, de var bokrea på åhlens.. och jag hade tid över så var bara tvungen att gå in och kolla. Å de var då tur för där låt Eragon och Den äldste och väntade på mig. Det fanns bara ett ex av varje och de kostade bara 79 kronor styck, såå det kändes som om de var meningen att jag skulle köpa dem. Nu är det fulltfullt i bokhyllan, och de är inte bra för jag har 4 böcker på utlåning ;p ajaj hur ska de rymmas. Utöver det nämnda har jag bara suttit vid datorn och sett på ett avsnitt kyle xy! :)

I morgon blir det att köra skoter till Vindeln och va med Antonia, de blir kul det! :D
Ha en trevlig kväll, pusshej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0