Lovely!

Hejhej!

Idag vaknade jag och Johanna vid åtta, men vi tyckte det var lite tidigt att stiga upp eftersom vi somnade vid halv 3. Dock gick det inte så bra att somna om så vi spelade ds ett bra tag men innan 11 fick vi upp oss på benen. Vi gjorde i ordning grönsaker och dipp som vi ställde i kylen medans vi körde till tegsnäset och tankade. Vägen dit var ju inte den bästa.. ? Nån jävla skogstraktor har ju gjort så djupa spår att man typ körde snett, men de gick bra ändå. När vi kom hem till mig igen kopplade vi på skranan och åkte på ett spår på åkern brevid huset som mamma kört upp för en vecka sen ungefär.. och tja.. de har ju tinat och sen frusit så kan inte säga att de var skönt. Aj för magen, men vi fick oss en ordentlig mag massage iaf^^
När vi inte kunde åka nå mer åkte vi ut till skogen, där vi skulle ha vår lilla picknick. Vi kom nästan direkt fram till att det skulle bli jobbigt att gå till den utvalda platsen eftersom man sjönk ner i snön så djupt. Men smart som jag är, föreslog jag att vi skulle rulla ner för kullen, å inte sjönk vi ner, nejnej!
Vi satt och smaskade på våra grönsaker, dipp, sockerkaka och cola.
Jag fråga johanna för att kolla smaklökarna; Vilken frukt är det i kakan? Å johanna svarar snabbt och glatt; pepparkaka!
De va för gulligt, men de va tyvärr fel, för de första att de inte är en frukt och för de andra att de va banan. (=
Vid halv 3  körde jag in johanna till vindeln.. men leden var inte den bästa kan man säga, små gropar överallt de va ju inte alls kul att köra xD
Tack för dagen Johanna, den var bäst! <3 Måste göras om!!

~*~*~
När jag hade kommit hem från min vindel tripp, stekte jag lite pannkaka, duschade å sen somnade.. fasten de inte var tänkt. Middagen skulle serveras i Överrödå, tacos hos Monica. Johanna fyller år idag så vi skulle dit och fira henne såklart!
Där blev det även, tårta, GH (som jag är kass på), nå tivoli spel och lite annat smått och gott.
Har haft en helt fantasktiskt dag, men den slutade apa! Jag trodde att Veronica Mars skulle vara 00:50, men de var vid midnatt så de är slut nu! De sög skunk!




Aja, tänkte dra mig till sängen, plugg date i morgon med Malin! hihi.
hare bäst, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0