Skoter folkrace

Heeej!
Idag har pappa. ganns och jag kört skoter till tvärolund och kikat på skoter fokracen som var idag, Gabbs och jag tittade inte så mycket när de körde, men korven var god ;] hahaha. När vi var på väg till Vindeln, vet inte vad jag ska kalla eller förklara det, men pappa behövde hjälp med att få upp skotern ur diket haha. ;Men vi kom fram till Vindeln i god tid så att gabbs hann med bussen. Det var jätte kul att du kunde komma G. När jag kom hem till lilla Kulfors såg jag på tv, städade undan alla kuddar som gabbs och jag haft och lite sådär. Sen ha jag bara chillat och tagit det lungt. Spelat yoshi, sett på tv, läst, chattat o.s.v. 
Men dagen har vart helt okej..  bästa delen  kvar? Ett helt avsnitt Veronica Mars?! Kan de bli bättre? ;] hehehe.

god natt hare fint! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0