söndag..

Hallådär!

Nu är helgen snart slut.. och de känns ju inte så trevligt att komma tillbaka till skolan igen. Men man kan se det från den ljusa sidan, ju fler veckor det går, ju fortare blir det sommarlov.
aja, idag skulle jag igentligen vakna tidigare än vad jag gjorde.. så så jag blevm lite sen till plugg daten med malin. När jag väl kom dig började vi eller, snarare hon att vispa ihop en fusk sockerkaka deg. Medans förhörde malin mig på
fysiken, som inte gick super dåligt, men kan inte kalla det bra. Sen blev de lite små grejjer som engelska och musik.
Efter det blev vi lesss och såg på Just my luck & 10 orsaker att hata dig. Heath Ledger, olalalala! Vilken snygging alltså!
När andra filmen var slut skulle jag gå till Lars. Söndags tv-series maratoonet skulle strax börja.
Först ut var One three hill, hade redan sett avsnittet så det var inte lika spännande då.. men jamie är så söt iallafall! Andra pogrammet: Gossip Girl. Det var rikigt bra. Naaaw i slutet med Chuck och Blair.
Sist med inte minst, Wipeout. Alltid lika kul med de där komentarerna. xD
Snabbt efter att pogrammet var slut skyndade jag mig hem. På vägen igenom skogen mötte jag på ett par älgar som strosade omkring i skogen.

Nu äre dax för mig att sova.. hare gott, bon soir!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0