Tisdag

Hallå där!
Idag har de hänt mycket. För det första försov jag mig och fick åka med mamma in till Vindeln istället. Kom dig vid 8 så de var fortfarande inte så mycket folk. Första lektionen var Franska. Hur seriösa är de lektionerna igentligen? Bara undrar xD Vi håller på att skriva ett manus till en film vi ska göra. Jag spelar " flummig" , och tja, jag kommer att skämma ut mig helt, de är ett som är säkert!!
Efter franskan hade vi första delen av sv/so där vi fick förbereda oss inför redovisningen av ett drama. Vi blev klar innan lektionen var slut sp vi fick sluta tidigare, tjohoo!
Efter lunchen fortsatte vi med samma arbete, men nu var de dags att visa upp. De gick rätt bra, och de var kul att kolla vad alla hade kommit på av berättelsen. Vi fick även sluta lite tidigare på denna lektion, yey, hejja mats och lasse! 
Matten gick fort, och de var bra! Ju fortare desto bättre ;) Och var super duktig, heheh eller inte. gick vi till
Efter skolan gick jag och Elina till gymmet. Vi tränade runt en timme, och de var riktigt skönt. push it. push it!

När vi var slut i både armar och ben gick vi till Lars och såg på Gilmore Girls. loveit, love it!

Nu sitter jag och kollar på tv, väntar på att twilight filmen ska ladda klart, haha.
Sen blir det att plugga mekanik och inte så mycket mera än så.

Ha de bäst pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0