Filmkväll med J.

Hallå där!

Igår (torsdag) var jag med johanna efter skolan! (I skolan hände inget spec, vi hade ett prov; ICCS, som man skulle fylla i några förmulär om samhällen och sånt. Som belöning fick vi ett äpple, en kexchoklad och en festis. tjohej!  + matte B prov, och de gick ju som de gick. Men som jag sa var jag med johanna efter skolan. Vi fikade lite bullar och mums innan vi åkte till t-lund på magdans. Det var otroligt roligt och annolunda. Mest troligt att jag far må de gånger som är kvar med, så kul var det! :)
När vi kom tillbaka till Johanna i vindeln slöade vi och såg på tv. Å dessutom smaksade vi popcorn hehe.
Jag vet inte när jag somnade, men de var otroligt skönt att sova i johannas mjuka säng :D oja!

När vi vaknade gjorde vi oss i ordning och gick till skolan, å på vägen mötte vi på sigrid, så busigt av oss tycker jag!
Anton läste mina creepy stalker papper, han ba; nu blir jag rädd. hehehehe.
Efter lunch gick jag hem till Lars och vilade bort huvudvärken.. och de va bra att den försvann av en liten tupplur.
Vid halv 3 fick jag på konsum och köpte en massa namnam till i kväll. mhm, gick i allt slask mot ica där rebecca och johanna stod och tuggade på godis.;] hihi. Vi stod inte där så länge, jag och johanna hade ju en tid att passa så vi var tvungen att gå till buss stationen. Där möttes vi av en mega stor vattensjö så vi fick gå igenom djupsnö för att ta oss fram. 
Väl när vi var hemma såg vi på de flygande björnarna (som visst är söt, men de va ingen frukt tjuv:( ) med följd av hjälp jag är en fick, she´s the man ( som jag inte alls berättade replikerna i förväg, fölåt johanna (A) ) Pocahontas och tarzan. På tal om tarzan.. johanna tycker att hans händer ser ut som anton almgrens, aaaw!?

Men vi hade lite avbrott med kortspel, middagslagning, toapauser o.s.v. Vi letade i våran vhs kartong som vi inte packat upp än, och jag har alltid sagt att jag inte har skönheten och odjuret, men vilken film är det som ligger övers? jo, precis den filmen.. haha lite komiskt! 

Nu ligger johanna och håller på att somna, hon ser så söt ut.. om jag hade en kamera skulle jag tagit en bild, men de är klart att hon är söt. Hon kallas för Angel Godson.(A)
Ska gå coh göra henne sällskap och sova. En ny dag i morgon.. <3

pusshej, och tack så mycket för dagen johanna, inte lite mycket skratt? ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0