Torsdags chill

Tjo!
Idag har jag bara tagit det lungt. Sovit ut för första dan av lovet.. de va skönt men blev i allmänhet slö av det. Resten av dan satt jag och chattade med mina vänner och sjöng. Härligaste låt: rock and roll eric hutchinson!! (den på kanal 5:s reklem ;) hehehe. Sen har jag spelat lite för mycket yoshi.. men slog personligt rekorg (4467 meter) känner mig stolt. :]
Lite andra aktiviteter; plugga. (hkredovisning, musikredovisning, engelska glosor, franska glosor & musik frågor) känner mig en aning flitig. haha!
Men det har vart riktigt chilligt. Pratat med Johanna, den sötingen, vi förstår varandras förklaringar utmärkt, oyes. Ni kan ju bara tänka er hur de skrattades.
Ytläst veckorevyn och frida.. eller läst de som lät intressant och sparar resten till senare ;]

Nu hade jag tänkt att läsa litegranna i min nya bok. Uppföljaren av Eragon, verkar riktigt bra! :)
I morgon blir det simmhall med friends + fortet med mamma, pappa och gabbs! :D <33 tagga!

pusshej och sov gott! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0