tjalalalala!

Hallåhallå!

Imorse försovde jag mig.. de vart lite stressigt.. fick springa om kring som en tok ibland. Men jag glömde ingenting så de va ju bra. På skolan satt jag och spela big brain spelet igen... hehe. Min hjärna har ett betyg på B+, inte illa. Jag måste ha underskattar min tänke förmåga?
på mentorstiden har jag glömt vad de sa, inget viktigt hoppas jag (a)
Idrotten var skoj. Malin och Ellen som höll i en lektion med boll lekar, och de var uppskattande. Dock fick jag värsta hårda bollen i facet och de gav smärta! ajaj, men de gick över iaf och de är ju tur.
På bilden gjorde jag ingenting.. kollade igenom mappen på saker som jag gjort tidigare.. och huvvaa, man skämms ju!
Lunchen bestod av varmkorv och mos. Sällskapet var Johanna, Anja och Elias. Skojjiga filurer. och btw, om de säger att elias rakar benen varje tisdag så är de en ironi. (a)
På rasten följde jag och le lapin med till forum, men kom lite försent till nästa lektion. Men de var de helt klart värt det! 
Du är ju jätte duktig på att skriva låtar J. Den var jätte bra!! :D
På fysiken fattade jag lika mycket som jag heter rune! gaah, de går nog sämst på provet! ;O Måste börja plugga nu i veckan om jag ska få nå betyg ;p
Sista lektionen var HK, rätt slappt.. tobbe skulle redovisa.. sen fick vi en grupp som vi ska jobba med ett tag fram över. Jag och Jojja blev i samma! :) Vi ska göra pasta och köttfärssås med morötter i. Haha. och nå röbetor och keso.. de låter ju inte gott alls ;p vi får väll se om en vecka.

När jag kom hem såg jag på gilmore girls och spelade en massa ds..  hihi.. jag fick låna spelet en dag till, wihooo!
Sen vart de dax att räkna matte, prov i morgon.. vi får se hur de går. heheh.  Måste ha vg,  (A)
Men man kan ju drömma med!
aja, nu ska jag gå och trimma hjärnan! :D  hare bäst
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0