T som i Tisdag

HEJ! :)

Idag har de varit en lite intressant dag. Första lektionen i skolan var franska och hahahah vi skulle spela in till filmen... tja vad säger man? xD Otroligt söta allihopa.
Sen hade vi sv/so, tror jag, gjorde inte så mkt på lektionen läste en bok xD nästan.. andra passet sv/so jobbade jag inte heller så mkt.. xD
Dock på matten jobbade jag riktigt flitigt.. eller? Gjorde Omprovet på B-delen.. wiho, klarade den! :D hurra mig!
Efter skolan pratade jag med ellen rätt länge och några andra medans jag väntade på taxin.
När jag väl var hemma såg jag på gilmore girls.. 6 avsnitt idag (A).. blev inte så mkt plugg, men jag hade inte planerat det till idag ändå så.

Nu måste jag kila, sovasova, + att jag har sjukt ont i röven från de hårda golvet xD suttit där ett tag nu :P Men ha de bäst puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde Omprovet på B-delen..



JAG SA JU ATTDET VA OMPROV! ;O

2009-04-01 @ 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0