Systrar i Jeans

Heej!
Jag har haft en underbar dag, klå den ni! :D Först bad med Malin, Johanna och Anja på simhallen! De var otroligt kul! Johanna och jag var söta sälar hehe! ;] Men de var mycket trevligt, de var det!
Sen blev det att ta bussen till stan, där jag, gabbs, pappa och mamma skulle va på fortet! :D de va riktigt kul, de var det, efteråt åt vi tacosbuffe på natt öppet, mumms. Men någonting var otroligt starkt.. så vi har druckigt riktigt mycket vatten gabbs och jag i kväll. Vi hade systrar i jeans maratoooooon med film ett och två, Omg, inga snygga killar, wtf, de är ju nästan hemskt.. vi satt och klagade på dem så mycket, haha. Men de var kul ändå, fast jag tror vi är lite trötta nu.. haha.
Som sagt, en underbar dag! <3


I morgon blir de skoter till t-lund och lite annat. Vi hörs mer då! :D pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0