Söndag

Hallådu!
Dagen var vart som en helt vanlig söndag brukar vara. Steg upp vid nio, kollade på tv till lunch typ, även om de inte fanns nått att kolla på. Skrev om min låt lite granna så nu är den lite bättre. På eftermiddagen åkte vi med skotrarna och sladdade leden till VIndeln och till stugan för att några från umeå ska komma dit ikväll med skotrarna och en av dem är Rebecca, gabbs syster, ser man på (= 
På hemvägen sladdade vi också.. men jag åkte före pappa och mamma hade låst dörrarna så jag kom inte mig in. Jag underhöll mig ett bra tag med att köra om kring på gården och backa och hålla på, men tröttnade efter ett tag. Då satt jag och pratade med gubben, han var otroligt pratsjuk, så söt.
Tillslut kom pappa hem och kunde komma in, wiho!
Vid 6 blev det att bänka sig i soffan, one three hill och gossip girls oyes! Gossip girl avsnittet var as bra!
Sen har jag vunnit skip-bo över pappa och spelat lite kort på datorn och så.
Just nu sitter jag och lyssnar på High school musical 3, låtarna.. de är nog de bästa låtarna. Och filmen är bättre än ettan och tvåan.. det är ovanligt för filmer, de brukar ju vara så att ettan är bäst och resten är kass, men inte här inte.

Nu hade jag tänkt att gå isäng, har inget bättre för mig så lika bra att göra en tidig kväll :)

hade bäst, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0