Söndag igen...

Hallå!

Idag ringde väckaren någon gång där vid tidigt. Skulle iväg med skotern till hunddraget och jobba. Efter en drygt timmes jobb fick Henke, Niklas, Lars och jag drygt 250 kronor var. Lättförtjänta pengar kan man säga. När jag kom hem såg jag slutet av gilmore girs, men jag fatta inte så mycket för att det hoppar från där jag är. Jag kollar på andra året, å de på söndagar är fjärde.. men de funkade ändå. Efter det lyssnade jag på kyle XY, men sammtidigt spelade jag big brain. Man känner ju sig sjukt duktig :)
Efter det slocknade jag helt.. sov till 4-5 någon gång å efter det plugga matte och vid sex tiden började one three hill med följd av gossip girl... jag blev sjukt sur på chuck!!! Gaah längta till nästa vecka!
Resten av kvällen har bestått av skratt till wipeout, mer matte plugg och hehe big brain. + datorn och sms i massor.

Men nej, nu ska jag spela mer big brain, ska ju sorgligt nog lämna igen spelet i morgon, buhu! 
Sov sött, ciaooo!


 lördagen den 14/3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0