Söndag, bara en massa slö

coucou!

Idag, vaknade jag vid halv 11, även om min klocka var halv 10 då. Men jag hade vart vakeb till halv 4 och kollat på Gilmore girls och skickat låtar till mobilen så.. de är ju inte så länge sovningstid ändå, helt okej!
När jag klev upp gjorde jag frukost och satt mig i sängen och såg lite till GG. Det är underbart bra, jag älskar det bra. Sitter och skrattar för mig själv, så lame, men de är bra xD
Annars idag har jag suttit och pluggar pyttelite, har försökt, men de har bara åkt in igenom ett öra och ut igenom de andra. Vet inte hur jag ska lära mig allting till i morgon.. gaah! Men de löser sig nog. De är ju inte ett sånt stort prov iaf, de är ju bara motstånd, dioder, ohm:s lag, transtistorer, kondensatorn, svängningskrets, isolatorer, ledare, halvledare och tja de va väll allt. 
Jag har inte gjort en bråkdel av allt jag skulle göra i helgen.. kännde att jag ville ta det lungt.. från allt skolarbete.. bara slappa och se på film, va ute o.s.v. 
Btw, jag bakade en muterad sockerkaka idag. De känndes lite trisst att bara göra en vanlig tråkig, så jag hackade lite choklad + lite apelsin juice. Den blev god iaf, och de är ju ett plus hehe.
Just ja, såg ju på One three hill - rikitgt bra avnitt i övrigt, oja! Efter det vare ju Gossip girl, som också är en höjdare. Wipeout orkade jag inte se ikväll.. såg på gilmore girls istället.. :) Vill bara ha meer! mhm!


Nej, nu ska jag gå och kolla igenom mina anteckningar en gång till, borsta tänderna och sen gå isäng. De låter toppen.
Hare bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0