Snö är kallt..

hallå där!

Idag vaknade jag runt 10.. ett tag efter vaknandet gick jag, mamma och Malin ut för att tolka med skotern. Det gick väll bra, tills jag skulle åka. Det gick riktigt fört i svängarna och i en kurva, jag hann inte ens åka ett helt varv.. haha, så jag åkte av, landade på huvudet och sedan en kullerbytta. Det gjorde as ont! Desutom flera ton snö i jackan, himla najs det med. Precis innan vi skulle gå in gjorde Malin en Victoria. Dock vet jag inte hur de såg ut, jag låg och softade i snön just då, men hon liknade mig i ansiktet, skrapsår.. ;)
Vid tre åkte vi till stan för att hälsa på farmor på sjukhuset. Krya på dig!
Strax efter vi vart på sjukhuset for vi på mias och åt middag. Nacho (stavning?) tallrik. Alltid lika gott! mhm, love.
Sedan blev det raka vägen till överrödå där nästan 41 åringen per skulle bju på tårta. Han fick en fick ordbok av oss + 10 euro. (Monica och Per ska till Frankrike i slutet av April, så vi tyckte det skulle passa. hehe.) Efter kaffe och tårta blev det guitarhero.. lars tycker jag inte va nå bra, och de är jag inte heller så för en gångs skull har han rätt, omg! :)
man skulle ju också släcka lampor o.s.v. i kväll en timme för miljön. Men.. tja.. vi satt och spela tv-spel + att jag laddade telefonen.. hihi.. men vi försökte släcka så mycket lampor som vi kunde.. ;]

Nu är vi hemma och jag har precis flyttat över alla mina bilder från gamm datorn till ny datorn.. det tog ett tag vill jag säga, om man har ett mini minne, på en fjärdedels gb, går det inte snabbt! Och nu sitter jag och skickar låtar till mobilen.. det går säkert att göra på ett effektivare sätt, men jag vet inte hur, så jag kör med de här sättet. ;]
Får se om jag kommer i säng i kväll eller inte.. ska se 2 avnitt av gilmore girls  med.. tjoho. Men om man inte följer dagens mål, varför har man dem då? (A)

Men, ha en trevlig nattsömn, vi ses i morgon. <3 pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0