Skunk!!

Tjo!
Har igentligen ingen lust att blogga, helt dö slut och vill sova. Men eftersom min dag var lite speciell måste ni ju få veta. Jo, först och främst vaknade jag för sent, och i duschen bet jag mig i tungan. AJ!
I skolan hade vi tråk matte - som jag jobbade ovanligt rätt idag. hihi.  Sedan var det franska.. och de var lika skrattight och oseriöst som vanligt. Bästa filmen ever? ;)
På So/Sv har vi precis börjat med "krig" så vi skulle beskriva krig o.s.v. Efter den lektionen hade vi ett litet mekanik test, och de var igentligen lätt, men man kan ju aldrig va säker ;] Ruth och jag är ju oerhört duktiga på att koppla strömm, nästan gränsen till genin? xD hahahah. 
På musiken gjorde jag ingenting speciellt. Hade alla jobb hemma och klara, så vad skulle jag göra? (A)

När jag kom hem såg jag på mitt berömda Gilmore girls, lovely bra!
Efter middagen for jag och pappa ut och sladdade till vindeln och t-lund. Tja, vad ska man säga... det gick ju super! ;] hahaha. not!
Först när vi kom till vindeln stannade vi av och pappa skulle byta hyvel, då passade jag på att ringa ellen och fråga vad malin hade för hemnummer... då började pappa fara, eftersom han bara kör runt 20 km /h med hyveln, så jag skulle komma ikapp på nån minut bara. Men det jag inte visste var att spik jäveln hade lossnat så fick sno och backa och en massa hallelå. När jag skulle pussla ihop den igen tappade jag den sista spiken jag hade på mig, och de var ju sååååå great! Men efter ett tag slog jag på hjärnan och tog spiken från sladden pappa hade lämnat kvar. Under denna tid hade pappa nästan hunnit hela vägen fram till dit vi skulle vända och sen vände vi en bit och körde samma väg igen, för att en var så dålig, Men dåå medans pappa vände, ringde jag Malin den här gången.. medans jag väntade på att pappa skulle komma och hjälpa mig att vända sladden. Men då sticker den jäveln medans jag pratar med Rebecca om Malins beslut. Och tja vad gör jag, de är as mörkt och läskigt och kan inte vända sladden sjäv, så jag får helt enkelt köra och hämta pappa så de blir ett tredje varv med. Nästa bekymmer kommer inte förns vi är i vindeln igen. Jag skulle köra ensam och lämna hyveln medans pappa kör till vändplatsen igen. Men när jag kommit till simmhallen går spiken av, och fastnar i hålet. Jag fick inte ut spiken och kunde inte koppla ihop på nått annat sätt så jag ringde min kära bror som kommer och hjälper mig. Frid och fröjd, resten av resan gick super.

Nu sitter jag här och har ont i ryggen som rackarns! Ska gå isäng nu. har ju NP i morgon.. de känns ju kul.. fredag den 13 och allt.. well well de går som de går?
Har iaf nått att se fam emot efter skidorna på idrotten... Gilmore girls maratoooooon! :D wiho! <3

hare fint, pussgodnatt!



ps. Victoria dagen idag:) ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0