Skotersväng med vänner.

Hejsan svejsan!

unde inte skriva i går p.g.a. att jag inte sov hemma. Men jag förstår hur nyfikna ni är på vad som hände i går, (hehe)
och såklart hade jag tänkt att berätta.
Jo..  jag steg upp och gjorde mig klar för att köra skoter till Vindeln, skulle va med Antonia. Men det hade snöat under natten så spåret va inte helt synligt xD Som tur var var det en räddare i nöden skoter som hade kört innan så klarade mig till vindeln, tjoho!
Parkerade på Im:s ett tag och väntade på Antonia, och medans var det någon ängel som sladdade hela spåret runt om i vindeln. Så vi körde till ok och köpte choklad och sedan till micke vid konsum. Medans vi väntade på Mickes kompis Tommy körde jag och antonia till mig i Kulfors och åt lunch, såg på house, spelade tv spel och sjöng singstar.
Men runt 2, halv 3 körde vi tillbaka. Heheh, körde på en stubbe och sen for av leden där vi körde fast, men kom loss rätt easy, med när vi träffades uppe på buberget berättade vi det, och då skrattade de och sa att de skrattat åt det sen de såg det och tänkt vilka idioter. Sen reatades de i stort sätt hela kvällen om det + att det  står "easy ride" på skotern min också.. ;) hahahaha.
Vi satt på bubis ett bra tag innan vi körde tillbaka. Resten av tiden körde vi skoter, stannade och pratade, körde skotar och stannade och pratade o.s.v. till elva ungefär. Hade sjukt kul iaf.
Sen fick jag låna Yoshi spelet av Johanna, jippe! :D:D:D:D tack söt!


Men vi hörs i kväll, pusshej! Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0