Sista dagen på lovet ^^

Tjabba tjena!

Idag har jag sovit och sovit. Till halv ett ungefär.  Sedan dess har jag städat, kört epa med pappa. Övat. Hehehe. Kopplingen ska man trycka in, och de ska jag banka in i skallen, vare sig de rymms eller inte. De SKA in! Sen fick jag köra själv också.. hehe.  Och de gick ju bre det med När jag gick in satt jag mig vid datan och var social ett tag.. innan One three hill började.. med följd av gossip girl.. och efter det wipeout.. så det var en liten tv kväll i kväll. Dessutom hade mamma bakat en äppelpaj.. hehe. Sen har jag inte gjort så mycket mer än att prova kläder som kom idag!

Nu ska jag bara skölja bort geggan från benen och sedan gå isäng (:

Lovet har vart underbart! Gabbs, Antonia, micke, Sigrid, Malin, Anja Johanna m.f. tack för en bra ledighet!
Mycket skratt och skoj de vill jag lova. <3 Nu taggar vi påsk ;) 


pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0