Onsdags dans

hejhej!

Dagen har varit helt okej. Försov mig igen som vanligt men när man springer omkring som en tok och gör sig i ordning brukar de gå undan så jag hann med bussen. Jag blev erbjuden en halv biobiljett om jag stannade hos bror och checkade att han hade vaknat och farit till skolan. Å självklart hade han det, wiho. Eftersom klockan bara var kvart i åtta stannade jag kvar och såg på tv ett tag innan jag gick till skolan.
Första lektionen var slöjd. Fortsatte med min mössa och inte så mycket mer. Sen väntade håltimme fram till lunch.. satt och spelade yoshi medans jag väntade på dem som hade matteprov. När alla 3 fröknar blivit klara gick vi ner och åt och sedan gick på nästa lektion.. satt och läste lite fysik på elevtiden.. men fattade inte så mycket xD
Under skapandet var det kören, och tur va det!
Rörelsen för dansarna var inställd för att lärarn inte var närvarande.. så jag, johanna och sigrid hittade på en egen dans som vi skulle dansa upp för danne. heheheh säger jag bara.
När skolan slutat började en street dance grupp med A-C som ledare. Det ska hålla på några gånger på onsdagar. Det gick väll sådär xD det går ju undan med takten så hinner ju knappt flytta fötterna innan jag ska ha flyttat dem en till gång.. omg!

När dansen var slut gick jag till bror och såg på gilmore girls, och scrubs. När Lars kom in sa han; wah, ofta du ser på scrubs. Tack för den.
Sen i kväll har jag pluggat, packat, chattat och tja sett på mr beans semester som var på tv:n, skulle igentligen göra nått vättigt.. men fastnde (A)


nu ska jag läsa igenom matten och sedan krypa isäng. pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0