Måndag

Tja!

Idag, hade jag lite lite svårt att stiga upp.. men jag hann precis! På idrotten hade vi först mentorstid, jag kommer inte ihåg nått om vad de sa (A) På idrotten hade vi gym, de va lagomt skoj. Akta huvudet xD 
Sen vare bild, någon tråkig grej först, sen kom jag och Elina på att vi ska göra en musikvideo till en disneylåt som slutprojekt xD hahah. Luftenshjältar? ;)
Efter lunch hade vi fysikprov, de gick hyfsat bra, men tja, kunde ha gått bättre.. efter provet skulle vi löda en massa. Rätt kul, men igentligen inte xD
På hk:n skulle jag och johanna göra blåbärspaj, men hon var sjuk så jag fick göra den själv. tja, pajen var god, meen vaniljsåsen kanske var lite bränd och lös.. men annars var de rätt okej. haha. Hel blå om tänderna ;] hahah. 

När jag kom hem såg jag en del avsnitt gilmore girls.. och tja jag har glömt (A) och sen har jag pluggat lite granna, glömde boken i skolan så de va inte så lätt, men jag gjorde så gott jag kunde :) 


nu ska jag plugga lite matte och sen blir de att sova :D pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: busigt

men lungt att vi tar luftenshjälat ;)?

2009-03-31 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0