It´s like a circle..?

Tjo allihopa!
Nu måste jag tänka efter.. hm.. när jag kom hem i morse, åt jag frukost och såg på någon talkshow, den var igentligen jätte tråk, men lite intressat med. Satt och chattade med Malin under tiden å sen joina Elina oss. Men tyvärr fick jag lov att lämna dem för att städa bokhyllan och rensa golvet, yey, jag kan se golvet igen! Vid 16 tiden såg jag på ett riktigt bra avsnitt av Gilmore Girls, underbart bra! <3
Sen doftade det goa våfflor från köket, mhm.. :D lunchen i morgon taggar man rester ;]
Pappa fyllde på med olja i skotern och sedan sladdade vi till Vindeln, där fick jag mer bensin, wiho. Tankade igår full tank men ändå behövdes runt 20 liter ikväll, helt sjukt va de kostar att ha kul ;O
När jag tankat körde jag till Siggepigelin, och vi skulle se på en film; I Now Pronounce You Chuck and Larry. Kulkul film. Efter filmen skulle jag köra hem, och klockan var runt midnatt.. läskigt värre.. men jag klarade mig. Nästan stolt!
när jag kom hem satt pappa och spelade poker, och de gick tydligen bra för honom. Grattis på dig, ;p
Vad ska jag mer säga, hm.. tja resten av dan har jag suttit och spelat Johannas spel på ds:n. As kuligt spel! Lovelovelove.

Och madde och Elina är på morr sidan ;)? 




pussheej, sköt om dig! <3

Kommentarer
Postat av: Elina

jag är inte på någon morr sida ;O !?

2009-03-05 @ 10:32:28
URL: http://seliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0