Helgen!

Hejhej!

Jag har inte kunnat skriva eftersom jag sov hos Malin i fredags. Men gårdagen var rikitgt skoj så ni måste bara få höra.

Joo.. jag körde skoter till skolan.. eller igentligen till bror och sen gick till skolan men sak samma. Nationellt prov i engelska på morgonen.. (observera att det var fredagen den 13!!) Som sagt, NP på morgonen. Först var det läsförståelse, gick inte så bra (A) Efter de provet hade vi en liten paus, så jag och Rebecca skyndade oss till kören en kvart. Sedan  fick vi skynda tillbaka till andra delen av provet- hörförståelsen. Samma plats med samma söta bänkgranne, ni vet vem det är, tänk på morot så kommer ni på det! :D
På idrotten hade vi skidor, det gick inte så bra... eller hur elina? (mitt enda vittne) Ramlade framstupa på ett plant ställe utan fart, stog still, hahahaha. Det var kul! Sen skulle vi gena, men tja.. de gick ju bra det med? not.
Efter skolan mötte jag och Malin Rebecca på konsum där vi köpte godis och läsk, sen tog de inte lång stund innan vi började bänka oss framför tv:n med gilmore girls boxen. Men vi kollade kanske inte fullt ut, vi pratade också mitt i xD
Och tjaa. vi hade roligt med gummit med? haha xD
Sen tittade johannes och daniel förbi också. De var ju lovely. Stackars dem vid besök 2.
Men iaf, det var sjukt kul att vara med er, och tillbringa oturs dagen i hettan i malins rum. Extremt varmt att sova i en proppfull säng? ;] " ska bara vila, men vi lyssnar"..  30 sekunder senare.. både rebb och vecc ligger sten dött och sover. x] (vad har du under blusen ruth)

När alla var vakna på morgonen såg vi ett avsnitt till av gilmore girls, å sedan var jag tvungen att fara. Skulle hämta johanna på simhallen, vi drog och fikade på buberget. Skulle snabbis träffa mina kusiner m.f. så jag passade på att fika med johahanna. Otroligt söt tjej!
Vi körde hem till mig i Kulfors, där vi nördade nintendo ds ett bra tag! :] hehehe. Till middag gjorde vi en tonfisksallad å la jojjo och vecc. Den innehöll ris (grönt), tonfisk, tomat, gurka, ananas och majs. Oja, en härlig blandning xD
Men hon skulle åka hem vid sju.. så de var tråkigt! :( Vi håller en tumme för våran plan för slutet av veckan! :)

Vid 8 började jag se melodifestivalen.. och herregud!!! Vad är fel med svenska folket? gaaah. Fattar inte vad de ser hos C.a.U ? ;O Men låten som vann kommer nog att ligga bra till får vi hoppas. (=

Nu sitter jag här och sms:ar och chattar hej villt. Måste vara uppe till 00.10, då veronica mars börjar tjoho, kommer inte vara lite trött i morgonbitti? Måste kliva upp tidigt som attan!:(

Men ha de bäst! pusssss

Kommentarer
Postat av: Elina

vi är ju bäst på skidor ;)

2009-03-14 @ 23:15:20
Postat av: Anonym

Haha.. Vi hade juh skit skoj xD

Det måste vi göra om :]

2009-03-15 @ 14:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0