Första skoldagen - heheheh!

Tjabba!

Jag blev sjukt sur i morse. Hade nämligen samlat ihop runt 800 poäng på gratisbio.. sen när jag skulle beställa 2 biobiljetter, råkade jag klicka på nån himla premunation å 180 kr. Å självklart kunde man inte ångra! Så nu kommer jag få tidningar istället, och dessutom tog det 500 p med!  Så nu blir det ingen biljett, så lite irriterad var man ju. Men som tuur var, hade jag tur med håret och sminket som lydde mig jätte bra + att jag höll tiden och inte behövde stressa. Dessutom rymmdes all packning i väskan. Happy face! De var inte så kul att sitta på skolan dock, men hade ju med mig nintendon, så jag satt och spelade i min ensamhet, hehe. Idrotten (racket) var riktigt kul, som alltid. Sen kännde jag mig riktigt rosa i mina nya idrottskläder?
Bilden var lika trisst som always, och bara en massa tjaffs och babbel.. men på slutet fick vi teckna och de var lite mera skoj. På lunchen, satt jag och pratade med Rebecca, Nemanja och Elias, och sedan joinade Anja, Johanna och Donald. Dock åt jag ingenting, och de var inte så smart, rätt hungrig vill jag säga. Men, det var riktigt kul ändå att prata med folk, eller skratta, sak samma! 

På Fysiken med Anders gick de lagomt bra, men anders var lite smått elak, som vanligt. på pekade att min skalle var tom + att han kastade tejprullen i huvudet på moi. ajjj. Av mekaniken fattar jag ingenting ungefär? Hello IG måntro?

Sista lektionen, den efterlängtade HK redovisningen.. sjukt pirr. Halva tiden visste jag inte vad jag pratade om och sen kopplade det bort helt, så jag vet inte äns om jag pratade rätt? hehe. Men de gick nog bra ändå, de är ju inget märkvärdigt.

Sen skolan slutade och tills nu har jag sett på gilmore girls, städat, fikat hos farfar, svarat på Johannas brev, wiho och pluggat. Jag har börjat läsa traktorboken nu.. hela 24 sidor i kväll, nästan stolt. Ska försöka ta tag i detta nu så de blir överstökat.. men de är ju rätt mycket plugg också.. men får se till så att de funkar. Skolan är trottsallt viktigast i detta läge, eftersom de är sista terminen och betygen är viktiga. But, jag tror jag ska kunna klämma in traktor teorin med. :)

Nu ska jag bara ta det lungt, känna på friheten några minuter innan jag ska sova.. de är ju tyvärrrr en till skoldag i morgon, omg. So/sv drama uppvisning... ops. Wish me luck.
Efterskolan blir de gym med Elina, tjoho.



Hare bäst, pusshej <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0