Dag nummer 3! (:

Hejhej!
Dagen har vart helt okej, inte så dryg, eller nu ljög jag. Håltimmen var lite dryg, så där direkt efter slöjden har ajg håltimme till lunch. Och de är bara 9:5, så har ju ingen att va med direkt ;p Men jag satt och spela på min käraste ägodel, och jag fick nytt rekord. Känner mig lite stolt haha. Johanna ska inte få igen spelet förns jag kommer på topplistan, mohahaha :) <3
Busig mattegrupp lurar mats med tiden, så de slutar tidigare, tjoho för mig. (de flyttade visaren på klockan)
På lunchen fick jag veta att scitsofren inte var att man inte firade julafton. Hihi känns som jag har hög IQ :]
Vi ska börja med hållbar utveckling på skapande + en hel del andra ämnen. Men vi ska iaf återvinna något som vi ska göra om på textil/trä/bild. Jag och Rebecca kommer ju på en söt ide. Vi borde göra den värklig, den va så söt! :)
På rörelsen idag skulle jag igentligen ha dans, men personen som skulle hålla i dansen var inte närvarande idag tydligen, så vi fick vara med på badminton istället. Rikitgt kul, vi testade något nytt: Sitta ner och spela. Det gick ändå bättre än förväntat, och de var riktigt kul. Direkt efter skolan hade vi volleyboll träning.. och de gick ju bra? hehe.
Ändå, så länge boll jäveln går över kan man väll skjuta den med en hand? ;] kanske inte, men de går ju inte med 2 ;p

Mamma kom och hämtade mig å vi for hem. Nästan direkt efter maten for jag och pappa ut med skotrarna och skulle fixa till lederna med sladdar och hyvlar, och shit vilken förändring! Inte alls lika guppigt och gropigt som det brukar vara. Men visst, de vart lite kallt eftersom vi kom hem vid 10 igen.

Har ni tänkt på att Star pistols låtar, iaf higher & In the hest of the night låter precis lika, och dessutom har samma text ibland? Jag gissar på att de hade dålig fantasi, men dock båda låtarna är ju ändå bra ;]

Det här var ju trevligt, men jag måste plugga lite, mini prov i morgon om mekanik.. och sen fryser mina armar och tår, så tänkte vara snäll med dem och bädda ner mig i täcket.
Hare fint, puss! 


                                                                                                       =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0