Äntligen helg!

Hejhej!

Lite kort om dan: Engelskan var surley intressant daniel och henke är då busiga dom. Matten var inte allt fusk.. :] ånej! Vad elina berättar är troligtvis inte sant, hehehe. På franskan spelade vi in lite film, det kommer att bli kul de här. 30% film och 70% bloopers? haha xD
Efter lunch fick vi glass, hehe. Vet inte varför, men klagar inte xD
och vad som hände inne på toan efteråt är fortfarande ett mysterium, säger ingenting, men de kan ha varit morotskaka med i bilden?
På So lyssnade jag mer på musik än skolarbete.. men jag tänkte att de är bara onödigt atrt skriva i boken när jag ändå måste sudda och skiva om. Så de är ju lika bra att skiva dirket på datorn så att de är lätt att ändra, smart, oja! 
Sista lektionen: Idrott. Jag och Elina skulle leda en simmnings lektion. Det var kul, hehe. (A)

Efter skolan gick jag och Elina till ica och köpte godis xD och lite annat.  När jag kom hem var jag helt borta.. så jag såg nått avsnitt av gilmore girls och sedan skulle vi till vindeln igen.. trevligt värre. Vi skulle panta burkar och tjäna lite pengar malin och jag! :) 55 kronor var, inte dumt det.

Lite övrigt.. gjort klart målen för idag som jag fick av malin. H. Kom på bara nyss efter jag borstat tänderna och allat att jag inte ätit tre olika frukter.. eller en hade jag ätit, ananas till middagen, så då återstod 2. Jag tog en vindruva, och huvva vad blä den smakade med tandkrämen, och ännuvärre mandarinen.. aja, så länge målen är klara så.
Sen fick jag min dator idag :D wihooo, nu återstår bara att fytta varenda jäkla bild och tillbehörigheter.. taggar xD not!


Nu ska jag gå och fortsätta sova... pusshej! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0