Torsdag

tjao!

Jag tar dagen lite snabbt.

Vi hade brännbolls turnering
, var bara med på hälften av matcherna, men de gick inte så bra tror jag xD Vi vann mot 9 C iaf ^^
Vi övade till lärar spexet, och de var roligt det, de kommer att bli jätte bra :)
Efter skolan gick jag till kyrkan, övning med kören, lite små kul xD i morgon gäller det^^
Sen for jag och köpte blomma med sigrid som vi ska ge till danne, och tja, och efter det såg jag klart Bride Wars :) 
 Efter de var de dax att klä vagnen.. den blev jätte fin:)
när vi var klar blev de raggar runda med moppen med ewe, madde och moi. xD fuun (A) haha.


Nu ska jag sova, skolavslutning i morrn, tagga.. ? :p vet inte riktigt.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0