Torsdag- Vårsalong

HeJ!

Idag hade vi väldigt slappt på matten. Vi fick spela kort under hela lektionen, yeeey! På franskan hade vi redovisning.. de gick väll bra, hahaha (A) omg.
På svenskan skulle vi bara gå och göra ett "skol val" där vi skulle rösta.. haha jag bara tog ett, jag visste inte vad de stod för (A) taha.
Efter lunchen hade vi biologi.. vi skulle bara få igen lite gamla saker, och sen göra en utvärdering om hur NO:n har varit under de 3 åren på Renfors.
Klockan 1 var de dax för vårsalong. De va jätte duktiga på att sjunga.. och modevisningarna var lite söta, om jag säger så. (A) haha.
Efteråt hade vi musik.. uppspelning av låtarna vi gjort.. jag spelade fel på halva låten, och de är illa för jag hade bara en vers och en ref... de gick sämst, :( aja, inte mkt att göra åt.. gjort är gjort och man får de betyg man får nu. 

Sen jag kom hem, har jag sett på en film, för pinsam för att nämnas. (A).. tahaha.
Spelat patiansduellen med elina. (eller hur de stavas) och sen vibbade jag en massa, hon dampade :] hih.

nej nu ska jag plugga på den sista uppgiften på renfors skolan.. de känns toppen! :D
hare bäst pusshej! <3


Dålig bild, men de är henke och donald med deras bästiströja ;] :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0