Torsdag - har jag koll på mobilen? x]

Hejhej! Idag vaknade jag inte när väckaren ringde... igen... typiskt.. så¨de blev att man sov bort hela dagen ändå.
Jag klev upp, åt frukost och la mig ute och stekte en stund. Tihi, men de blev för varmt så jag fick lov att gå in. Jag spelade piano och sen läste jag några kapitel i Så länge vi båda andas. :D tihi. "och så kallar du min dotter som loch ness monstret"
Under dagen Flyttade jag runt på rummet, bytte håll på sängen, renbäddade och bytte gardiner, från svart till vitt, och de känns great! :D sommrigt och fint. De blev en otroligt stor skillnad iaf. :)

Gick ut och gick en stund, men fick lov att vända, fick blåsor av foppisarna (A) hehehe.
När jag kom tillbaka skulle mamma fara och köpa hamburgare, de va inte så jätte gott, eller jag var mer sugen på kräm eller nätt. åååh, nu blev jag sugen på aprikoskräm.. :( de sög ju.

Aja, när jag låg och läste skicka sofia/ elina, vet inte vem som sms:a från sofias mobil iaf och hon undra om jag ville sofa hos Elina, så jag typ hoppa i duschen, packade och snabb spela lite piano innan de kom :) (Elina, Sofia, Sally och Sanna)

Vi körde till Vindeln och köpte glass, och när vi började vår färd till Skivsjö (vi var vid v-myra) då fick jag smått panik, hittade inte telefonen, trodde jag haft den i fickan på koftan, men efter en lååång stund letandes i diken hitta vi den i ytterfacket i min väska. Men hallå? ytterfacket på väskan, hur ofta använder jag den (A) haha.

aja, vi kom hem till Elina, yey :D helt oskadda, typ iaf... :)
Vi såg på Och så kom polly, de va ett tag sen men den är bra. Söt illern!
Härlig kväll med er <3

Nu ska vi typ sova, så hare bäst! pusspuss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0