Torsdag - det blev bra tillsist.

Hej sötnosar!

Idag har jag försökt att sy om några kläder. Suck. Jagskulle sy om en klänning till en kjol... men de gick som de gick, och en annan klänning skulle jag ändra en sak så att jag kunde använda den, men nejnej, 2 plagg rakt ner i sophinken ;] haha. Dock sydde jag till gardiner senare under dan, och de gick hur bra som hellst. 80 spänn i handen, yeye :) + 40 till när jag strykt och hängt upp dom.. men de får väll bli senare.
sen läste jag lite i traktor boken, men hade inte så lätt att koncentrera mig, så jag bakade istället, cheesecake, med hallon :) 1 till midsommar och en till i kväll.
Vid 6 åkte jag in till Vindeln med min jävla vespa.. cutcut, raaaawr!
Rebecca och jag gjorde några ärenden innan vi åkte till henrik. Vi var 6 stycken. henke, Donald, Danne, Johannes, Rebecca et moi. Riktigt trevligt. Jag vet nog allt att nigilla min kaka... och de va inte en paj! (A)
Vi såg en helknas film..  Donald: jag hatar folk som inte fattar poängen med filmer. Å jag hade typ en sekund innan sagt att jag inte fattade ;] jag vet att du tycker om mig innerst inne ;)

Vi va ute och körde runt lite granna, lite prat men sen for rebecca hem, och jag med, eller till lars, där jag sitter nu (A) haha.
kanske blir nån fler film när jag kommer hem, :)

hare fint <3 pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0