Tisdag - kvällsredovisning.

Tjaaa!
Idag har jag haft en jätte bra dag! vi hade jätte slappt i skolan.. vi skulle göra oss i ordning med allt till EKO byn redovisningen :)
På matten gick jag och Elina å handlade.. till picknicken på fredag.. vi hade en budget på 600 kr.. som vi nästan höll, vi handlade gotti för 606,5 ;] haha. vi gick till min bror och paketerade allt i påsar till var och en. yey! hihi

När vi var klara gick vi till skolan, och det var nästan direkt middag. Det var en jätte god sallad ;] hihi
Vikkan, malin, ellen, sally och jag spelade lite kort innan vi skulle redovisa.. jag trodde värkligen att det inte skulle gå så här bra.. shit :)
Nu har jag bara 2 redovisningar kvar och sen, bara ledigt och skönt. :D hihi

Jag tycker inte om dumma patiensduell... de va inte min turdag idag alls ;] bättre lycka ästa gång.

Jag sitter och ser (har pausat just nu med ändå) gilmmore girls. Det allra sista avsnittet.. de känns otroligt skönt, men ändå riktigt ledsamt.. eftersom nu är det slut.. :(


Nu kommer jag att upprepa samma bilder som Elina har på sin blogg, men det får hon ta, om hon ska sno mina bilder så får hon leva med det ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0