Tisdag- :D

Måste börja med att dagen har varit en höjdare! Från topp till tå, dag till natt eller vad man nu ska kalla det för.

jag steg upp, en stor sovmorgon, men jag kunde inte sova hur länge som hellst, för när jag vaknade känndes det som om jag var i ett växthus. De va otrolig varmt tack vare solen.
Jag åt frukost, tog på mig kläder  gick jag och mamma ut och krattade. när vi var klar började pappa kasta ut gräsfrön, och nu skulle vi kratta allt igen, yey.. de var otroligt jobbig att jobba i hettan, trodde jag skulle svimma där ett tag. När vi äntligen blev klar gick jag in ett tag. Innan jag gick ut och hjälpte till med att kapa brädor :} jag börjar bli händig lixom :]
Hur som hellst hittade jag ett piano som någon ängel inte ville ha. Å gissa vad som står i vardagsrummet just nu? Jooo pianot, hur glad som hellst vill jag lova! tacktack!

Sen har jag ju också bakat idag.. kolakakor och muffins som smakade bra med kaffe & mjölk. Sist med inte minst så har jag sett på wild child, igen! thihi de är lite bus.


kan inte sluta tänka på dig. du är en del av mitt hjärta nu, och kan inte släppa dig..
Vad ska jag ta mig till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0