Tisdag - :)

Hejj!

måste börja med att berätta att jag var hos Rebecca igår, och hade jätte kul. V såg på Walk the line, spelade spel utomhus och lite sådär. Sen blev de filmkväll med Malin, Henke, Johannes och daniel. :)
Tacktack!

Idag (tisdag 16/6) Jag var med Malin och Rebecca ett tag in på dan, å sen följde jag med Rebecca hem igen för att hämta moppen, och sen blev det att fara till sigrid, :)
Vi går in i deras kök, jag säger: ihi har ni ätit tårta? :) (sigrid kollar konstigt på mig och jag säger: ah sluta kolla så där på mig!
Å då är de ju så att söt sigge fyller år! :] stackarn..
Vi ser på Bride Wars, :) Efter den;
Vecc: Är det här en papperskorg?
Sigrid: Jaa.. för papper!
Vecc: Jaha.. men då slänger jag det i toan.
Sigrid: vad är de du har?
Vecc: Papper.

Lite dumt xD

Resan hem till Kulfors var kall och painig. fingrarna va typ is när jag kom hem xD menmen.. (A)
Nu sitter jag och gör quiz på facebook, men ska nog sova! :D hare bra hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0