Söndag- trött

Tjao!
Idag vaknade jag hos bror, det va as kallt och jag frös. burrr..
Vi gick in till Anna och Conny och åt brunch.. rostbiff och potatis sallad :) tihi.
När vi vart där ett tag åkte jag och mamma och handlade lite saker till lanet, cola, godis, middag och lite så. yey taggar nu :D
Resten av dan, har jag suttit vid datorn, gah, meningslöst liv... :(
Å sen har jag renskrivit lärar spexet och pysslat lite med pärlor :) hehe

Sista avsnittet av Gossip Girl.. sorgligt att de inte är något nästa vecka.. buhu.. :(

Men nu dampar snart elina om jag inte startar hahahaha, mamam häller start flingor, men iaf, om jag inte startar spelet får elina damp, och de kan bli farligt (A)

Hare bra, pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0