Lördag- kusin 30år!

Hejhej!

Jag vaknade upp hos Elina, och deja vu^^ De va jätte varmt! Vi klev upp, fikade, bytte om och gick till badplatsen :) Vi låg och stekte med Sanna, Sofia och Sally. De blev bad också, yey! Men de kliar nu, de suger..
När de bara va jag och Elina kvar där, s,s och s hade gått och blabla gick vi hem till Elina och stekte fiskpinnar yey :D Efter det: överbliven paaaaaaaaj.
Efter det tror jag vi diggade lite M.J å sedan gick vi ut och spelade spel i skuggan :) Btw, jag vann och Elina försvann :] <3 Döda en ekkkkkel spindel, den låg på miniräknaren och degade.. så.. jag slog död på den med tja, vilket redskap kom jag inte ihåg.. (A)
Poäng: om du vill leva spindel, visa dig inte ;]

Sen blev de så att Sofia, Sally Elina och jag for på mimas och åt. Kyckling tallrik för mig del. De va gotti. :)
När vi ätit for jag hem till mitt och de till deras.
Jag skulle på 30 kalas för min kusin Johan. De va jätte kul.
jag ägde han på sanning eller bullshit. (A) ^^ men igentligen, de va ju 50- 50 chans att vinna, ^^
Men, de andra sakerna va kul^^ Man  kan säga att hela släkten på nått vis utmanade Johan på något. Jag var inte med i början, men man skulle "sattsa" på någon och sen om man hade rätt fick man poäng, som en tipsrunda undefär.

Efter allt de fick vi go tårta, vissa badade badtunna, vissa (de flesta) drack öle´ och annars var de bara chill^^ :)
Sen blev de dax för sing star, yeah! Vilket odjud :]
Lite Guitar hero med, jag söööög på att spela trummor, de blev typ panik, vilken  är gul-röd-orange bam bam bam slå huller om buller hela tiden x] haha. Lite busigt.

När jag var på väg hem såg jag en ko springa över vägen.. och ba, öhm, är de normalt? xD

Nu ska jag nog sova, och hoppas på att de blir en god sömn, för de är precis vad jag vill ha just nu.. i neeeeed it.

well well, good night! xo xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0