Söndag

Tjao!

Idag vaknade jag halv 2. De va nog rekord. Jag hade världens bästa dröm.. ville verkligen inte vakna!
Men de gjorde jag, så jag steg upp och åt flingor å mjölk medans jag såg på tv. Hade ingen lust att ligga och steka idag.. men bada blev det med Malin i abborrtjärn. Vi badade rätt länge, dök hoppade och allt sånt där.
När vi bada klart åkte vi och köpte glass, å drog till Malin. btw, så alla vet, så är en ananas exotisk.. ingenting annat (A)

När jag kom hem började jag på att läsa mina gamla dagböcker.. och jag måste säga, stackars Emil.W, om jag gjort allt jag skrivit att jag har gjort, hahaha, jag är rädd för mig själv :O
haha, men de är rätt underhållande.. den 19/3 2004 var elina taski iaf^^ hon kuttade sig i tummen, å sen fick inte jag följa med henne hem längre. Va va de lönt för Elina? :O <3

hehe. nu ska jag sova så att jag tar mig upp i morgon, ska inte bli nån sovmorgon här inte ;]

pusshej! <3


Kommentarer
Postat av: Elina

för det första, kom du på nu att du är läskig?

för det andra, jag kutta mig inte i tummen med flit :O

och för det tredje, du har inte gått och lagt dig än :P

2009-06-28 @ 23:48:35
URL: http://eliiinnaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jaså den är EXOTISK ;)

2009-06-29 @ 17:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0