Onsdag :)

Hej! l

Idag vaknade jag lite sent.. försovde mig lite granna.. sovde 15,5 timmar i natt, rekord tid? (A) Men jag var lite trött efter lan natten. (A)

HUr som hellst missade jag kören och mötet med spexarna på morgonen.. men de va typ inget möte så jag missa inte så mkt igentligen.. 
Halv 10 hade jag klipp tid. Jag toppade mig och färg och tonade håret lite mörkare, precis som jag brukar xD
Efter de gick jag till skolan för att se danne i sin nya tröja :D men han hade inte på sig den :( och sen var lunchen slut och jag var hungrig så jag gick till lars och åt.. för jag hade ändå inga lektioner.  Efter jag ätit åkte jag med Malin till hotellet, och sen fika på kvarnen.. hur som hellst.. sen körde jag hem malin, och så såg jag på Hannah Montana The movie, och den var jätte sööt! Tårar rann typ från kinden :( de var så sorgligt... buhu. Sen han jag se halva bröllops duellen.. men ska se klart resten i morgon.. :) taha.
Klockan 4 hade vi Spex möte hos Malin.. nästan alla kom och vi fixade ihop de sista rollerna :) hyper glad för det.
Vi kunde inte träna fullt ut eftersom 3 pers saknades.. men vi läste replikerna så gott de gick. :)

När vi var klar åkte Malin, Ellen och jag på Svanen och åt pizzaaa :D Calzone ofc.
Jag: Gitarrister har fina händer. :)
Ellen: Jaa! De har hårdare skinn! :D
Malin och Vecc: Hahahahahahah (A)

De va lite små kul, och kanske ett "vara där och se skämt" xD

sen blabla Ellen åkte hem och Malin och Jag åkte hem till henne, täffa puppisarna :D jätte sötaaaa :)

måste gå, mamma behöver tydligen mitt stöd, undrar vad de kan va.. kan va kläderna hon skulle prova från ellos.. xD men man vet ju aldrig. hare bäst iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0