Onsdag - brand dag!

Tjao!

Idag, hm.. hade vi inte vanliga lektioner.. eller först på morgonen hade vi foto..
detta är bilder från det:


Efter fotot hade vi biologi där vi gjorde labbar om brand.. vi gjorde brandskum och kvävde eld, inte mycke mer än det.. sen hade vi film på HKK:n.. om brand också. ;]
Inte lite sega brandmänn i den där filmen alltså ;] haha
Sen gick vi till brandman (lunkan) som man fick testa :
 
om man ville. Det var bara några killar som gjorde det xD

efter lunchen hade vi elevtid, där vi pratade om picknick och lite mer. Det löste väll sig hyfsat.
på skapandet och rörelsen var jag på forum och chillade runt ;] haha. (A)

När jag kom hem har jag inte gjort nått som är värt att berätta ;p gratis sms till september, inte dumt! :)
Edward Scissorhands- så sorglig den var på slutet... rawr!
<3

nu ska jag sovaaaa, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0