Onsdag - badaaaa

Heej!
Min dag vaknade sent.. var uppe till 3 efter en viss spindelskräck,  (a) låg och läste ut en bok, yey. En mindre.. nu ska jag fortsätta med Om jag kunde drömma, som jag också läste ett kapitel ur idag medans jag stekte.
Annars hjälpte jag pappa att fylla i kunders uppgifter på dator, men hann bara till bokstaven K, de blev lite drygt efter ett tag måste jag medge.
Hur som hellst så åkte jag in till Vindeln vid 5.. hämtade malin och åkte till Abborrtjärn för att bada... vi ringde ellen.. och när ellen kom ringde vi henke. Efter ett tag kom de en massa fler med. Marcus, Robert, Julle, Danne, Johannes :D Men de va mest Jag, Ellen, Robert och Marcus som badade. Danne var modig och doppade sig tillslut. 
När alla bytt om och gjort sig klar för att åka, fick jag veta att vi skulle till henke. Så på med hjälmen och swicha iväg.. haha lite överdrivning där, men wtf ;) haha.
Hos Henke såg vi på 21.. eller.. tja, oftast gjorde vi det.. några dansade, vissa tja, vi lämnar det, men vissa kollade :)
Den började just bli bra innan jag skulle lämna malin, och en massa så jag kom av mig igen.. de sög, så jag får se den någon annan gång kanske :D

Sen blev de en förlust i röjflaggor. Filip var kvällens segrare.. grattis!

Nä nu ska jag sova, ifall jag inte ser en spindel i sängen igen dvs. sov sött, pusshej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0