Onsdag -

Hej,
Idag vaknade jag ganska sent.. men vid 2 åkte jag in till vindeln och va med johanna :D vi for och köpte godis och sen såg vi på film. Spiderwick och ps. I love you. De va jätte bra båda 2. :D Menfick se slutet på den sist nämda för att johanna skulle fara och sjunga, och yvonne skulle någonstanns med, så jag var alone hemma hos dem, lite läskigt för deras yoga boll rörde sig, och den var i mitten av rummet, och jag hade inte vart där, scary. xD

När jag kom hem började jag se på The Curious case of benjamin button :) den är så sööt, jag gillar den verkligen. <3
Nu är tiden sent och min rygg gör ont, så jag ska slummra in nu, så att jag kan jobba i morgon. Ha de bra, hejsvejs!

<3 pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0