Midsommar hos sötnos.

Hej.

Jag spenderade min midsommar i buberget, hos min underbara vän Rebecca Sandström.
Jag hade en jätte trevlig kväll med dig. Lite som hände var promendad och plockning av 7 olika sorters blommor, under tystnad ofc och de gick bra :) sen spelade vi (hihihi jag) piano lite granna, okej, jag ska inte ljuga, lite nu och då när jag fick chansen spelade jag lite granna :] :] hihi. (A)  Förlåt ;] tihihi. 
Sen såg vi på Wild child, snygging, snygging, snygging skådis ;] 
Vi såg även Taken (aaaaaaas bra!) och The notebook. (Rebecca var trött och söt ;],)
Vi byggde också en midsommar stång, men några andra, jag vet inte va alla hette, men de hjälpte till iaf :)

Tack för kvällen <3 

Kommentarer
Postat av: rebecca,

Du är bäst söt viktoria <3 bästa kvällen / helgen, älskar dig så himla mkt <3 bäst du :* <333333333333333333333333333

2009-06-21 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0