Måndag ^^

Heeej! :)

Idag vaknade jag hyfsat i tid, okej, ska inte ljuga, bussen fick väta nån minut på mig ;] hihihi. Men jag fick bara 5 timmars sömn, så lite sömnig var jag hihi.
Sista idrotten på renfors var fotboll, men jag hade inga kläder eftersom jag vaknade lite sent.
BIlden var slapp, vi hade redovisning om vad vi gjort, inte mkt mer. xD
Efter lunchen hade vi NO.. renskrev, skissen på eko byn :) och sen spelade jag kort ;] haha.
Sista lektionen; HK! :) Vi gjorde lite frågor om tvätt kunskap.. och sen fick vi glass :D haha.

När jag kom hem såg jag på gilmore girls.. men somnade.. så jag missade 2 timmar av min pluggtid.. så nu sitter jag här igen vid midnatt efter en dag med massa plugg.

Nu ska jag sova, och de kommer att va så skönt! :D sov sött kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0