Måndag - Lan (tisdag)

Tjo!
På måndagsmorgonen packade jag ihop det sista som jag behövde till lanet. Jag var inte först till skolan i dag, vilken suprise xD oväntat!
Innan vi börja spela, blev de kortslutning ett X antal gånger xD haha. Å sen funkade internet inte.. bara lite i början av kvällen.. hann spela lite med Elina.. men sen var de försent.. såg på Animé med Ellen, nått som hette Ghost hunders. Även om de var tecknat och på japanska var de riktigt spännande! Jag gillar dock inte dockor längre.. läskigt!
Senare under kvällen såg jag på Brokeback mountain, Prinsen och jag 2, Donnie Darko, Just like heaven och John tucker most die.. lite less på att de på film.. ;] Jag och Ellen gick till Lars och käka lite yoghurt :) 06:15, då däckade jag nästan på golvet, jag var så jävla trött xD Men en halvtimme senare väcktes jag..  :(
Hade iaf, en trevlig kväll tillslut.

Efter frukosten var jag halvt död igen.. låg och vila på golvet, men somna inte :( aja.
Underdagen (halv drogad) var jag på musiken, åkte med Isabell och köpte tröja till Danne, som vi sedan målade och gav till honom :) Han blev glad, yeeeey! :D

Nu ska jag bara sova, sova, så godnatt :] <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0