Måndag

Hejhej!
Måndag idag, shit vad tiden går snabbt.
Var med Elina igår, eller på kvällen iaf, vi såg på öhm, bedtime storys, taken och i taket lyser stjärnorna, den sista såg jag dock själv. x]

I morse vaknade jag och höll på att kvävas av värmen kändes det som.. shit va varm det var! Solen som legat och stekt på sidan i några timmar.. dock var klockan bara 10.. (a)
tja, till klockan 4 var vi ganska slö.. såg på tv, å jag är 100 på att jag somande där någon gång.
Sen gjorde jag klart ett körkortstest, yey :) nu är de inte lika mycket kvar.. bara ett till sen en massa repition..

När elina for hem degade jag lite till, med bokläsning och data sittning. Gick ut och gick i solen, de blev lite varmt, men jag hoppas på lite färg iaf :) tihihi, jag vill bli bruuun! (a)
Funderade tidigare på om jag skulle till stan i morgon. men eftersom de ska vara så himla varmt kanske jag låter bli.

jag kollade på A walk to remember, och grä lite här och där... hehe. den är sorglig.. och sötis!
men när den var slut kom mamma och sa att jag skulle komma ut och kratta.. klockan var typ halv 12 då så jagara ba, okeeeej? ;] så här dags? 
Men jag klarade bara 40 innan mitt tålamod gick snett, de va hungriga mygg överallt!!! rawr!

Men nu ska jag se klart veronica mars avsnittet.. första på tredje boxen. :)

hare bäst! pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0