Lördag- grilla!

Hejhej!

Idag vaknade jag hos min vän rebecca, :) Vi vaknade rätt sent, strax innan 12 någon gång, men vem skulle inte, vi var ju vakna till halv 5. :)
Men hur som hellst, vi gick på promenad, och sen hann vi bara se lite på made innan mamma, malin och Johanna kom och hämtade mig.. :( tragiskt nog.. men tackar för tiden iaf! :)

När jag kom hem spela jag spel med kusinerna, och lite så.. brännde en cd till i kväll och lite så. 
Till middag var de grillat, vi har/hade en massa gäster. Emil, Anna, Kusinerna, Anna, Conny, moa och alexandra :)
 De va jätte gott, och trevligt.
 Vi har spelat lite skip-boooo, snackat osv. Nu sitter de flesta och dricker öl och pratar, och de är ganska intressant att lyssna måste jag säga. :)

Tänkte inte skriva så mkt, mera utan, lämnar resten till ödet. : )

Ha de bäst och godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0