Lördag- filmkväll

Idag har jag haft min stora vårstädar dag! Jag storstädade minsann. Sängen, golvet, bokhyllan, garderoben, nu ser det bra ut igen xD Kan ju säga att de behövdes.. (A) haha^^
När jag var klar bad Lars mig städa hans lägenhet  dvs, dammsuga, tårka golvet och diska, och allt detta för en hundring, och jag tänkte, äh, va tusan, jag har inget bättre för mig + att jag kunde ladda hem saker, heheheh (A)
Bäddade sängen också, bara för att vara snäll ;] tihi.
men när jag ätit middag for jag till malin och kollade på film. Där var också Ellen, Donald, Johannes och Danne. Det var en otroligt trevlig kväll :)
Vi såg på Titanic, dock var den inte lika sorglig som den brukar. Några komiska komentarer.
Scenen där Jack håller på attt dö: vi kommer in på något om att det är kallt.
Donald: Men han fryser ju ihjäl?
Danne: Ja! De är precis som att äta glass! :D
Han kläcker alltid ut sig de skojjgaste sakerna. xD typiskt danne :D 
 
Vi såg en skräckis med, vet inte vad den heter, men jag kommer nog alltid kolla i baksätet innan jag börjar köra bilen. xD De är ett som är säkert :)
Men den var bra, och vi hade roligt, iaf jag hade det.

Tack för kvällen sötisar! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0