Lördag-

Hej!

Idag vaknade jag lite sent.. hehe (A)
Men när jag väl fick upp mig själv ur sängen spelade lite spel med elina på msn, sen blev det raka vägen till Malin, vi skulle skriva klart lärar spexet. När vi gjort det spelade vi lite kort, å sen kom Elllen :):)
Vid 5 var jag tvungen att fara hem, skulle göra mig iordning till Middagen hos Conny & Anna. Jag trodde att vi skulle va där hela kvällen, men nejnej, de skulle fara på VMS:s dans nere vid älven, och jag fick inte följa för jag är inte 18, så de va ju snällt att säga det i tid.. host!
Men efter jag kört ner lars for jag och var med Malin, Ellen och Henke. Vi spelade fotboll, och lite annat.. vi såg en igelkott. yeeey. Men den flydde (a) tihi.

Hur som hellst, henke skulle sova så vi andra drog hem till malin och gjorde inte så mkt:)
men där vid 01.00 åkte jag och Ellen ner till älven och skulle hämta min bror, men det tog drygt 2 timmar och lite arbetskraft för att säga att han inte skulle åka hem utan gå med niklas, haha. tack (a)
men jag hade väll lite kul iaf^^ tahaha.

Nu är jag hos Lars, han har inte kommit hem, efterfest nån stans tro?^^ haha. aja, jag är dyng trött ^^ men klockan är ju typ halv 4, så vad kan jag förvänta meg? xD

Vi ses i morrn! hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0