Lördag -

Tjao!

Idag har jag inte gjort så mkt, på förmiddagen.. det regnade.. så jag sov rätt länge. Men när jag steg upp åt jag kasslersallad, yey och sen gick jag ut och gick, i regn. Lite blött kanske, men de va härligt ändå.
Mamma körde mig in till vindeln, där jag fick sitta och vänta vid datorn hos bror. Sen körde jag förbi Malin och hämtade henne innan vi for till kyrkan. Å ja, du hörde mig, kyrkan. :) Sötisen Johanna skulle sjunga på en sinnesgudstjänst, måste väll medge att de va skönt att släppa saker för ett tag, så matt sinnet fick ro.  Å Johanna var super duktig. :) :)
Eftåt, lämnade jag av Malin, stannade ett tag, men skulle hem och äta middag hos lars, xD
Började se på benjamin buttons otroliga liv, eller va den nu heter (a) Den är jätte bra, men jag kunde inte se klart den för min bror kom hem och spred ett svart moln över stället xD

Pappa kom och hämtade mig, så jag kom mig hem yey :) och sen blev de film: djungeldjuret hugo! :D yeey! ;] tihihi.
Å så somnade jag.. igen.. utan att de va meningen.. och de sööög! Mobilen dog av vattenskada, om den inte vaknar upp igen.. de får jag hoppas annars blir de gamm telefon.. yeeeeey.... :(


Kommentarer
Postat av: sofia

Detsamma! :D

2009-06-15 @ 19:27:43
URL: http://soifas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0