Helgen! :D

Fredag
Ett litet citat från kajsa. Vi sitter och spelar neger och president. Kajsa blev neger, och hon ba: Jag känner mig brun. Okej, de där lät inte så kul, men de är väll ett sånt skämt man måste vara med på, xD
Jag åker hem till Kulfors, ser ett avsnitt gilmore girls. Sen drog jag med moppen till Malin och vi såg på en FIlm, som hade premiär på disney channel. Vad ska man säga, den va speciel.. Jason Dolley.. rawr..
När filmen var slut var jag tvungen att fara, skulle iväg till Abbortjärn med Siggan, Antonia och Ellen. Vi skulle låna en båt, eller vi sökte efter en, och då snubbla jag på taggtråd och rev upp benet lite granna. ;]
Sen spela vi kort, sjöng vackert med i låtar och käkade poppcorn otroligt vackert ;) gahahah!
Ántonia var tvungen att fara tidigare för de skulle hem till skivsjö men vi andra stanna kvar ett tag till.
Det var kallllllt att köra hem! Urk va kallt om fingrarna (A) När jag kom hem från att jag lämnat sigrid satt jag vid datorn ett tag till lars kom hem och tvingade bort mig. :P
Jag var klar attt sova men nähä, då börjar lars lyssna på jobbig sovmusik, ;] haha.
´
Hade en toppen dag!

Lördag
Jag vaknar upp hos bror, utan frukost lämnar jag lägenheten i rusningsfart. 6 minuter i 11. JOhanna sa att hon skulle sjunga 11, så jag fick lite bråttom :) Men jag klara mig, yeye. hann också gå och köpa ett grillspett med Malin innan. 
Sen under dagen, lyssna vi på kompisarna, chillade, fyndade böcker hihi 5 för en tjuga, :], fixa morsdags present, fika, träffa folk, handla på ica och kassören (bror) hälsar inte, rawr!  hihi.
Jag följer med Malin hem när vi är klara. Jag kommer inte ihåg va vi gjorde innan vi for på svanen, annat än hon bakade. Men när vi var på svanen åt vi, ;] tacobuffé hhihi, inte lite gott!
Vi satt och skrev på lärar ploj, det kommer att bli jätte bra! :D
Vi hinner spela lite kort innan jag var tvungen att fara igen.. hihi.,. men fuuul solbrännan, gah, ;]  Moppe till rebbe med lily och Elin. :) Vi grilla korv och sånna där skummiga vita saker :D haha, ;]
Sen blebv jag blondinägd. Vi skulle dra med mopparna till VIndeln.. och min "funkade inte" men den var bara avstängd på knappen inte nyckeln.. och hihi, :) brunett med blondhjärna! :D 
Men jag fick åka med Rebecca, eller på ditvägen körde jag rebeccas och hon åkte med Elin, men vem håller koll ;)
I vindeln körde vi bara runt, till vi tappade bort varandra xD Prata lite med Tommy, de är  inte ofta man ser han nu inte ;P
När vi hittat varandra sa vi hejsvejs till Elin och Lily och fortsatte sedan till nästa gäng. Ellen, Malin och henke. Vi flumma med dom en stund och lalala, när vi kom hem till rebecca drack vi kaffe och fikade och sen såg vi Edward Saxhänder... men jag somnade.. (A) hihi.

Söndag
Jag vaknar hos Rebecca... det är varmt!!!! Vi körde till Vindeln.. och skilldes åt på konsum.. jag körde hem, men resväska och storkartong i knät, yeeey!
När jag kom hem fira vi mamma. Eller hon fick paket och blommor å sen åt vi tårta :)
Vi for till Rebecca och hämtade mina saker som jag glömde, hur kan man glömma allt? xD de är skillat.
Vi var i vindeln till sju.. och när jag kom hem skulle jag duscha.. det tog en halvtimme om inte mer.. håret blir lite tovigt (A)
Såg slutet på Gossip Girl innan jag började med NO inlämmningen.. jag ju säga så att jag var klar vid midnatt.. och sen hade jag ogjort en massa annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0